ÁTVÉTELI ÉS FIZETÉSI MÓDOK
Személyes átvétel:
Az áruházunkban megrendelt termékeit átveheti személyesen, nyitvatartási időben, a 3526 Miskolc, Szeles utca 31. sz. alatt található boltunkban. (Ebben az esetben szállítási költség nincs.)
Nyitvatartási idő:
Hétköznap: 7.30- 17.30
Szombat: 8.00- 12.00
Helyszíni átvételnél lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetésre is.
Az értesítést követően 10 naptári napon belül a megrendelő köteles a csomagot átvenni, ellenkező esetben a megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből.
Futárszolgálat:
A megrendelt termékeket a GLS vagy DPD futárszolgálat szállítja ki a kedves Megrendelőink részére. A szállítási költség bruttó 1299 HUF Magyarország területén. Bruttó 15.000 HUF értékű megrendelés felett ingyenes a házhozszállítás!
Kosár értéke |
0-14.999 Ft |
15.000 Ft-tól |
Szállítási díj |
1.299 Ft |
0 Ft |
Lehetőség van MPL futárszolgálatot is választani, melynek díja 1990 Ft. Az MPL Csomagpont, Posta Pont és Postán maradó szállítási módok költsége 990 Ft.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Amennyiben kiszállítással és utánvéttel rendeli meg a Vásárló a termékeket, akkor további bruttó 199 Ft utánvét költséget számolunk fel a szállítási költségen felül.
(A honlapon feltüntetett árak bruttó árak és a szállítás díját nem tartalmazzák)
Regisztrációnál fontos, hogy ügyeljen a szállítási és számlázási adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A csomag tartalmazza a számlát és az előírt garancia levelet.
A futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8.00 és 17.00 között kézbesítenek.
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét).
A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobilszámát a futár számára.
Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott telefonszámot a futárszolgálatnak átadjuk és az információ átadását követően semmilyen felelősséget nem vállalunk!
Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Megrendelőre terheljük!
Amennyiben a két kiszállítási próbálkozás után sem történt meg az átvétel, a megrendelt termék visszaszállításra kerül a Wondex Kft.-hez.
Utánvétes fizetés esetén a megrendelés ellenértékét a futárnak kell kifizetni!
DPD Vevőszolgálat eléhető hétköznapokon 8:00-16:30 között: +36 1 501 6200 telefonszámon vagy a dpd@dpd.hu e-mail címen.
A GLS Vevőszolgálat munkaidőben, 7.00 és 20.00 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban.
Sérült csomag:
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagoláson, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Tel.: +36 30 427 03 46
Felhívjuk figyelmét, hogy készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik!
Vásárlói tájékoztató a bankkártyás fizetésről:
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye
{CVV2, vagy CVC2}.
Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666