Konzorciumunk nyertes szállítója a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság által „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyban lefolytatott központosított közbeszerzési eljárásnak.
A szerződés 2019. július 3-tól lépett életbe határozott 36 hónapos időtartamra.
A termékkör a KEF portálon elérhető a KM01PPAP19 azonosító számon a teljes keretösszeg felhasználásáig, de legkésőbb 2022. 06. 30 –ig szóló érvényességgel. A 168/2004 (V.25.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó kötelezett, valamint a központosított közbeszerzési rendszerhez önként csatlakozó intézmények részére, a szerződéses feltételeknek megfelelően biztosítjuk fenti tárgyú szállításokat. A szerződés és a mellékletek ezen a linken elérhetőek: www.kozbeszerzes.gov.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy cégünk a megrendelések teljesítését csak a keretmegállapodásban meghatározottak szerint, az Intézmény által kezdeményezett, a Portálon regisztrált egyedi megrendelés alapján végezheti el.
Minden, portálról indított megrendelés az I-COM Irodaellátás Kft.-hez, mint projektvezetőhöz fut be, és innen kerül továbbításra a területileg illetékes konzorciumi szállító partnernek, aki a megrendelést teljesíti. A megrendelések fogadását az I-COM Irodaellátás Kft. végzi.
A Konzorciumban résztvevő szállítók:
- Vezető: I-COM Irodaellátás Kft.
- WONDEX Kft.
- PRINTKER OFFICE LAND Zrt.
- Mega-Papír 2004 Kft.
A WONDEX Kft.-hez tartozó terület:
- Borsod-Abaúj-Zemplén megye
- Heves megye
- Szabolcs-Szatmár-Bereg megye